15 Μαρ 2011

Τρελάθηκε η μπλογκογειτονιά και μοιράζει δώρα!!!!!!!!!!!!!!!

Γλύκανε ο καιρός και μαζί με αυτόν και όλοι εμείς ...Χαμός γίνεται στην μπλοκογειτονιά...Όλες μοιράζουν δωράκια...Ποια να πρωτοθυμηθώ;;; Έχω χάσει την μπάλα με τις συμμετοχές μου...και να φανταστείτε ότι λαχείο δεν αγοράζω ούτε καν την Πρωτοχρονιά...Χαίρομαι πάρα πολύ για την συμμετοχή σας στo δικό μου  give away, σας ευχαριστώ για τις ευχές και ανυπομονώ να φτάσει το Σάββατο για να κάνει...(ποιος άλλος;;;;) ο Νικόλας την κλήρωση... Μέχρι τότε όμως φτιάχνω μικρά δωράκια για τους κοντινούς μου ανθρώπους ....Πάρτε μια γεύση
Αγαπημένες καρφίτσες από φερμουάρ για μια φίλη που επίσης ασχολείται με τις χειροτεχνίες....
για την μαμά, που ήθελε κάτι να  ταιριάζει με την λιλά μπλούζα της....
και μια για την πεθερούλα μου, που αυτόν τον καιρό φροντίζει τον Νικόλα!!!
Το πρώτο μου κομπολόι, για τον αντρούλη μου...που έκοψε το τσιγάρο και ήθελε κάτι για να απασχολεί τα χέρια του....
Και τέλος, αυτά είναι τα κλειδιά του γραφείου μου...Έτσι μου τα παρέδωσαν τον Οκτώβριο που επέστρεψα στη δουλειά....Ε, όπως καταλαβαίνετε ήταν ανεπίτρεπτο να κυκλοφορούν έτσι τα δικά μου κλειδιά...
Με καραβάκι που περίσσεψε από τη βάφτιση και από διάφορα μαζέματα έκανα αυτό το μπρελοκάκι
Και ένα κολιέ από μαργαριτάρια και φυσικές πέτρες ( πάει καιρός που τις αγόρασα και δεν θυμάμαι τι είναι) δεμένα με ασήμι...Νομίζω ότι είναι ένα ωραίο δωράκι για τα γενέθλια μου...
Μην ξεχνάτε να αφήνετε σχόλια για την κλήρωση μου...Σας φιλώ γλυκά χχχ

16 σχόλια:

  1. Όλα είναι πανέμορφα!Τέλεια δωράκια. Κι ο δικός μου έκοψε το κάπνισμα πριν αρκετά-πλέον- χρόνια και εθιστηκε στα ...κομπολόγια.Αρχισε να ψάχνει για χάντρες να τα φτιάχνει μόνος του και τωρα πια φτιάχνουμε και πουλάμε εκατοντάδες!Δυο καλά προέκυψαν λοιπόν από τη διακοπή του καπνίσματος...
    Γενικά να ξέρεις όμως ότι οι ορυκτές πέτρες δεν αντέχουν πολύ στο χτύπημα, ειδικά τον πρώτο καιρό μετά τη διακοπή που είναι νευρικοί.Προτίμησε χάντρες από κόκαλο ή κέρατο που αντέχουν.Πολύ σωστά εβαλες κορδόνι , γιατί η αλυσίδα φθείρει τις χάντρες.Καλό βράδυ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Αχ, τι καλά να μπορέσουμε και εμείς κάποτε να κάνουμε το χόμπυ μας δουλειά !!! Τις χάντρες τις διάλεξε μόνος του και ναι έχουν αρχίσει να ραγίζουν...όσο για το κορδόνι η αλήθεια είναι ότι πειραματίστηκα...έβαλα δέρμα, που εμφάνισε σημάδια φθοράς μετά από μόλις μια μέρα, μετά έβαλα κορδόνι από αυτά που χρησιμοποιώ στα κοσμήματα μου που επίσης δεν άντεξε μέχρι που μια καλή κυρία που ασχολείται με κομπολόγια μου έδωσε το εν λόγω κορδόνι...ευχαριστώ για τα καλά σου λόγια!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Φοβερά όλαα!!!Αυτές οι καρφίτσες σου από φερμουάρ είναι καταπληκτικές!!Και βέβαια και τα κολιεδάκια πανέμορφα!Λατρεύω τα χρώματα ειδικά του τελευταίου!!
    Φιλιά!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Είχα ξαναδεί καρφίτσες από φερμουάρ, οι δικές σου όμως είναι πολύ εντυπωσιακές!!! Και τα υπόλοιπα πανέμορφα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Ολα είναι όμορφα ,αλλα οι καρφίτσες τέλειες!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Πανέμορφες και απόλυτα δημιουργικές οι καρφίτσες από φερμουάρ!Μπράβο!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Εμείς ένα λουλουδάκι καταφέραμε να φιάξουμε απο φερμουάρ και μόνο που δεν κλάψαμε!Τι να πούμε και για τις δικές σου φερμουάρ-καρφίτσες?!?!?!?Είναι super!!!!!!!!!!!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Δεν είχα ξαναδεί καρφίτσες από φερμουάρ. Εντυπωσιάστηκα. Μπράβο!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. ΠΑΝΕΜΟΡΦΕς....ΜΠΡΑΒΟ ΚΑΛΗ ΣΥΝΕΧΕΙΑ...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Ειρήνη κλαψ κλαψ σνιφ σνιφ τζίφος τα ρολά...έριξα τη μαγιά στο γάλα όσο ήταν ζεστό (αχ, αυτή η βιασύνη μου) και δεν φούσκωσε καθόλου. Στεναχωρήθηκα που πήγαν χαράμι τόσα υλικά ενώ στην Ιαπωνία πεινάνε...
    Ανεράιδα μου σε ευχαριστώ για τα καλά σου λόγια ελπίζω να είστε όλοι καλά στην υγεία σας!!!
    Μαριάννα, melina-p, Craft Fairies, alla logia, foufoyla89 καλώς σας βρήκα! Εύχομαι σε όλους μας πολλές δημιουργικές αναρτήσεις...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. τι υπεροχα πραγματα που φτιαχνεις!!! ξετρελαθηκα ειδικα με τις καρφιτσες αλλα κ το κολιε...μοναδικο

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Δεν θα ξεφύγω κι εγώ το ίδιο θα σου πω ,οι καρφίτσες είναι ΦΟ-ΒΕ-ΡΕΣ!!!! και το κολιέ και το μπρελοκ αλλά νομίζω και το κομπολόι(κολομπόι,όπως το έλεγε ο μικρός μου)!Να είσαι καλά και να δημιουργείς!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Πόσο όμορφα πραγματάκια φτιάχνεις! Τυχεροί όσοι θα λάβουν τα δωράκια σου! Καλώς σε βρήκα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. πανέμορφα όλα οσα εφτιαξες!!!αν και δεν φημίζομαι για την τυχη μου ελπίζω......

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. Πανέμορφα όλα αύτα με το φερμουαρ! Πραγματικά είσαι αστέρι !

    ΑπάντησηΔιαγραφή