7 Μαΐ 2011

Επιτέλους έφτασε και το δεύτερο δωράκι μου!!!

Σας έχει τύχει να έρχεται το βράδυ, να είστε τόσο πτώμα στη κούραση που απλά να θέλετε να ξαπλώσετε με τα ρούχα στο κρεββάτι;;; Ε, λοιπόν κάτι τέτοιο έπαθα τις τελευταίες τρεις εβδομάδες!!! Μόνη στο γραφείο (όλοι είχαν πάρει άδεια) με μια εκκρεμότητα που δεν έπαιρνε καθυστέρηση, ένα σπίτι να σε περιμένει να το καθαρίσεις για να καταλάβει και η οικογένεια ότι ήρθε Πάσχα και με εμένα να μην έχω καμία διάθεση να κάνω τίποτα...Όπως έγραψα και στην πρόηγουμενη ανάρτηση μου είναι μερικά διαστήματα που ο καιρός κυλάει σαν την άμμο μέσα από τα χέρια σου...Που χρόνος για μένα και το μπλογκοσπιτάκι μου;;;
Σήμερα όμως έλαβα mail ότι το δωράκι μου επιτέλους έφτασε στα χέρια της δεύτερης τυχερής μου αναγνώστριας...Ναι, το ξέρω ότι άργησε πολύ αλλά είπαμε τέλος καλό όλα καλά. Η meni δεν έχει δικό της μπλογκ οπότε πήρα το θάρρος να σας δείξω εγώ αυτά που της έστειλα, έτσι βρε αδελφέ για να βρω αφορμή να κάνω ανάρτηση ....

Της έστειλα μια καρφίτσα από  γαλάζιο φερμουάρ (επειδή έρχεται και καλοκαίρι), ένα δαχτυλίδι επίσης από φερμουάρ (αυτή τη φορά μαύρο) και ένα κολιέ από ντίζα με πεταλουδίτσα από swarovski και μαργαριτάρια!!! Νομίζω ότι από το mail που μου έστειλε της άρεσαν πολύ και χάρηκα τόσο πολύ...η χαρά της δημιουργίας πιστεύω ότι συγκρίνετε μόνο με την χαρά του να δωρίζεις και να βλέπεις (ή έστω φαντάζεσαι) χαμογελαστά προσωπάκια!!! Είμαι σίγουρη ότι με καταλαβαίνετε...
Φιλιά πολλά (έστω και κουρασμένα)

4 σχόλια:

  1. Πολύ όμορφα τα δωράκια σου!!
    Εύχομαι να ξεκουραστείς το συντομότερο!
    Σε φιλώ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Τέλεια τα δωράκια!Τυχερή η Μένη!Καλή ξεκούραση και περιμένουμε νέες δημιουργίες!Πολλά φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Τυχερη με τοσο ομορφα δωρακια!!
    Καλη ξεκουραση!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Καλά έμεινα άφωνη με τα δώρα...είναι τέλεια!!!η αλήθεια είναι η φωτο τα αδικεί λίγο!
    το δαχτυλίδι το έβαλα χθες και έλαβα μόνο θετικά σχόλια....
    σ ευχαριστώ ξανά!! να συνεχίσεις τις δημιουργίες σου...

    ΑπάντησηΔιαγραφή