31 Ιουλ 2011

Shoe redo και πως να κάνετε εύκολα και γρήγορα φιόγκο

        Είμαι σίγουρη ότι σας έχει τύχει πολλές φορές να γυρίσετε από την αγορά με ψώνια που όταν τα κοιτάτε την άλλη μέρα αναρωτιέστε "Τι σκεφτόμουν όταν το αγόρασα ;;;;"....Σε μένα τουλάχιστον έχει συμβεί πολλές φορές με αποτέλεσμα ρούχα και παπούτσια να μένουν στο πίσω μέρος της ντουλάπας μου. Οι καιροί όμως είναι δύσκολοι και τελευταία απεχθάνομαι τα ευρωπουλάκια μου να πηγαίνουν σε αγορές που δεν αξιοποιούνται στο έπακρο.
       Σε μια από τις τελευταίες μου επισκέψεις σε γνωστό στοκατζίδικο παπουτσιών της πόλης μας πήρα αυτό το ζευγάρι για το διόλου ευκαταφρόνητο ποσό των 50,00 Ευρώ (αν σκεφτεί κανείς ότι είναι περσινής μόδας)... Όταν τα έβγαλα από το κουτί τους  και τα φόρεσα πραγματικά αναρωτήθηκα  τι σκεφτόμουν όταν τα αγόραζα...





       Αποφάσισα να τα "ξανακάνω", όπως έχω δει αρκετές φορές σε μπλόγκόσπιτα...έβγαλα προσεκτικά τους μεταλλικούς τοκάδες (τους οποίους φύλαξα για μελλοντική χρήση) και ξεκίνησα τους πειραματισμούς...
Αρχικά κόλλησα πάνω τους με βενζινόκολλα δυο λευκά λουλούδια....

         Είναι πολύ της μόδας....Πειράζει όμως που εμένα μου θυμίζουν τα πατροπαράδοτα μας τσαρούχια;;;; Τα ξεκόλλησα πριν η κόλλα στεγνώσει.
Στη συνέχεια έκανα δυο φιόγκους από γκρο κορδέλες σε χρώματα καφέ και μπεζ....


          Το αποτέλεσμα μου άρεσε....Εσάς;;; Ποιο φιόγκο να προτιμήσω;;;


Προτού σας αποχαιρετήσω θα σας δείξω πως έκανα το φιόγκο, εύκολα και γρήγορα...
έκοψα τρεις λωρίδες, 5, 18 και 20 εκατοστών

     Ένωσα τις άκρες από τις λωρίδες των 18 και 20 εκατοστών με θερμοκόλλα. Εναλλακτικά μπορείτε να τις ραψετε.
 Βρήκα το κέντρο των δυο κύκλων και το κόλλησα
 Ένωσα τους δυο κύκλους με θερμοκόλλα
 Πήρα τη λωρίδα των 5 εκατοστών και την  κόλλησα στη μέση
Οι φιόγκοι μας είναι έτοιμοι να στολίσουν τα παπούτσια μας, τις στέκες μας, τα μπλουζάκια μας...οτιδήποτε μπορούμε να σκεφτούμε
Καλό απόγευμα και όπως πάντα
πολλά φιλιά

ΥΓ. χαίρομαι που σας άρεσε η πινιάτα. Θα ετοιμάσω tutorial!!!!

4 σχόλια:

  1. Χα, χα, όχι και τσαρούχια βρε αθεόφοβη!
    Πάντως κι εγώ προτιμώ το φιόγκο και μάλιστα τον πιο σκούρο από τους δυο!
    Με γεια σου!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. ΕΧΕΙΣ ΔΙΚΙΟ ΓΙα ΤΑ ΤΣΑΡΟΥΧΙΑ ΚΑΙ ΜΕΝΑ ΟΤΑΝ ΤΑ ΛΟΥΛΟΥΔΙΑ ΕΙΝΑΙ ΜΕΓΑΛΑ ΚΑΤΙ ΤΕΤΟΙΟ ΜΟΥ ΘΥΜΙΖΟΥΝ ΟΣΟ ΓΙΑ ΤΟΝ ΦΙΟΓΚΟ ΠΙΣΤΕΥΩ ΟΤΙ ΤΟΥ ΠΑΕΙ ΠΟΛΥ ΣΤΟ ΣΥΓΚΕΚΡΙΜΕΝΟ ΠΑΠΟΥΤΣΙ ΚΑΙ ΤΑ ΔΥΟ ΧΡΩΜΑΤΑ ΩΡΑΙΑ ΕΙΝΑΙ ΤΟΥ ΠΑΝΕ ΑΠΛΑ ΕΓΩ ΙΣΩΣ ΝΑ ΔΙΑΛΕΓΑ ΤΟ ΠΙΟ ΑΝΟΙΧΤΟ ΝΑ ΞΕΧΩΡΙΖΕΙ ΚΑΛΥΤΕΡΑ
    ΚΑΛΟ ΜΗΝΑ ΚΑΛΗ ΜΟΥ... ΚΑΙ ΒΕΒΑΙΑ ΝΑ ΜΑΣ ΔΕΙΞΕΙΣ ΠΩΣ ΕΚΑΝΕΣ ΤΗΝ ΠΙΝΙΑΤΑ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Andria ΚΑΛΗΜΕΡΑ!!!!!!!!!!
    ΤΑ ΕΚΑΝΕΣ ΚΑΤΑΠΛΗΚΤΙΚΑ!!!!!!!!!!! ΕΧΩ ΚΙ ΕΓΩ ΚΑΠΟΙΑ ΠΟΥ ΔΕΝ ΜΟΥ ΑΡΕΣΟΥΝ!!!!!! ΜΟΥ ΕΔΩΣΕΣ ΙΔΕΑ!!!!!!!!
    Η ΠΙΝΙΑΤΑ ΤΕΛΕΙΑ!!!!!!!!! ΠΕΡΙΜΕΝΟΥΜΕ ΟΔΗΓΙΕΣ!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Νομίζω ότι με τον καφέ φιόγκο είναι σούπερ!!! Φιλάκια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή