17 Αυγ 2011

Ένας πειρατής για την Ρένα!!!!

     Ε, λοιπόν το παραδέχομαι είμαι ζηλιάρα...Κατά καιρούς έχω ζηλέψει όλες τις υπέροχες δημιουργίες σας από τα ντεκουπάζ μέχρι τα κοσμήματα και τους πίνακες σας...Δεν υπάρχει κάτι που να μην το δω και να πω "Θέλω να το κάνω ΚΑΙ αυτό"...Πλέον δεν ξέρω πως να συμμαζέψω τα υλικά και τα εργαλεία μου...κορδέλες, χάντρες, χρώματα, καμβάδες, υφάσματα, πινέλα, εργαλεία και ένα σωρό άλλα πράγματα που τη μια στιγμή είναι συμμαζεμένα (μετά από ώρες τακτοποίησης) και την άλλη ώρα είναι ένα χάος...Τώρα τελευταία χαζεύω με τις ώρες τα υπέροχα καδράκια από ξύλα/μαδέρια που κάνει η Ρένα από το "δια χειρός Ρένα Χριστοδούλου"... Πάρτε μια μικρή γεύση:


       Στην αυλή μας υπάρχουν ένα σωρό ξύλα από τότε που χτίζαμε το σπίτι...Χμ....τι μου μένει;;; Κοχύλια, γιαλόξυλα και λίγα ακρυλικά χρώματα....Αααααα και ένας χαριτωμένος πειρατής από μπομπονιέρα βάπτισης που η καλή μου Νίτσα σκέφτηκε να μου φυλάξει....
        Ε, πειρατή....το τόπι μου!!!!!!!!!!!!!!!Ο καημένος δεν άντεξε πάνω από δέκα λεπτά στα χέρια του Νικολή μου, αποκεφαλίστηκε....Ευτυχώς όμως χάρη στη βοήθεια της ατλακόλ το κεφαλάκι του επανήλθε στη θέση του...


Happy Summer!!!!
 
Καραβάκια στο Αιγαίο...ή καλύτερο στο Θρακικό πέλαγος....
 Ένας θησαυρός με χρυσά νομίσματα περιμένει να ανακαλυφθεί


Τα ψαράκια αμέριμνα αρμενίζουν τις θάλασσες


Και ο πειρατής μας μετά από πολύ φαγητό και πιοτό κάθεται να ξεκουραστεί στην ακροθαλασσιά.....


Το πρώτο μου καδράκι με όλες τις ατέλειες του αλλά και τη χαρά που μου έδωσε όταν το έφτιαχνα το αφιερώνω στη Ρένα που αποτελεί πήγη έμπνευσης για όλες μας και με τις αναρτήσεις της και τα όμορφα τραγούδια της μας σκορπά χαμόγελα....
Φιλιά πολλά-Καλό απόγευμα

9 σχόλια:

  1. Ειναι πανεμορφο!!!! Μπραβο σου!!!!! Ο πειρατης μια γλυκα ειναι!! Τι ωραια ιδεα που ειχες!!!! Κι εγω θαυμαζω τα καταπληκτικα εργα της Ρενας!!! Εχει πολυ ταλεντο αυτη η γυναικα και βλεπω πως δινει και πολυ εμπνευση σε αλλους ταλαντουχους χειροτεχνες.....!!
    Να περνας ομορφα Αndria!!
    Καλο απογευμα! Φιλιααα!!!!! :ο)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Τελικά αν ήξερε η Ρένα πόσο κόσμο έχει παρακινήσει ή εμπνεύσει θα ένιωθε βασίλισσα του δημιουργικού κόσμου!!!! Απο ότι φαίνεται όμως, έχει άξιους ακόλουθους!!! Πολύ όμορφη δημιουργία, και θα χαρώ να δω και άλλες!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Τι γλυκός που είναι!!
    Είδες τι ωραίο που είναι να ταξιδεύει μια ιδέα; Η Ρένα πραγματικά με έχει αφήσει άφωνη πολλές φορές μ' αυτά που φτιάχνει και το συγκεκριμένο έργο της το χάζευα για ώρα, με ταξίδεψε με το ρομαντισμό του. Η έμπνευση ,όμως, πέρασε στα χέρια μιας γλυκιάς μανούλας και το έργο έγινε παραμυθένιο!
    Μακάρι ο πειρατής να βρει το θησαυρό γρήγορα!
    Μπράβο και στις δυο σας!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. ΑΝΤΡΙΑ ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΓΙΑ ΤΗΝ ΑΦΙΕΡΩΣΗ!!!!!!!!!
    ΧΑΙΡΟΜΑΙ ΠΟΥ ΣΟΥ ΕΔΩΣΑ ΤΗΝ ΕΜΠΝΕΥΣΗ ΝΑ ΤΟ ΚΑΝΕΙΣ!
    ΚΑΙ ΣΑΣ ΚΟΡΙΤΣΙΑ ΣΑΣ ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΓΙΑ ΤΑ ΚΑΛΑ ΣΑΣ ΛΟΓΙΑ , ΜΕ ΣΥΓΚΙΝΕΙΤΕ!!!!!!!!!!!!!
    Η ΙΣΧΥΣ ΕΝ ΤΗ ΕΝΩΣΗ!!!!!!!!!!!!!
    ΠΑΙΡΝΩ ΤΟΝ ΠΕΙΡΑΤΗ ΜΟΥ ΚΑΙ ΦΕΥΓΩ!!!!!!!!
    ΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑ !!!!!!!!!!!
    ΘΕΛΩ ΜΕΡΙΔΙΟ ΑΠΟ ΤΟΝ ΘΗΣΑΥΡΟ!!!!!!!!!
    ΦΙΛΙΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑ!!!!!!!!!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. χρυσοχερα η ρενα μας το ξερουμε ολες νομιζω αλλα κ εσυ καλη μου δεν πας πισω..εξαιρετικη η δουλεια σου μπραβο

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. τώρα που θα πάω στους γονείς μου για μια βδομάδα να μην ξεχάσω να πάρω την ατλακόλ κανα δυο σανίδια (δεν θα μου φτάσουν), χρώματα και χαρτοπετσέτες...τα υπόλοιπα θα με περιμένουν στην ακροθαλασσιά!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. ΚΑΛΗΜΕΡΑ!!!!!!!!!!!!
    ΞΑΝΑΠΕΡΑΣΑ ΝΑ ΘΑΥΜΑΣΩ ΤΟΝ ΠΕΙΡΑΤΗ ΣΟΥ ΚΑΙ ΝΑ ΔΩ ΑΝ ΒΡΗΚΕ ΤΟΝ ΘΗΣΑΥΡΟ ΧΙΧΙΧΙ!!!!!!!!!
    ΝΑ ΦΤΙΑΞΕΙΣ ΟΜΟΡΦΕΣ ΚΑΤΑΣΚΕΥΕΣ ΚΑΙ ΝΑ ΜΑΣ ΤΙΣ ΔΕΙΞΕΙΣ!!!!!!!
    ΟΣΟ ΓΙΑ ΤΗΝ " ΖΗΛΕΙΑ " ΠΟΥ ΛΕΣ, ΑΝ ΔΕΝ ΥΠΗΡΧΕ ΔΕΝ ΘΑ ΥΠΗΡΧΕ ΠΡΟΟΔΟΣ ΚΑΙ ΕΞΕΛΙΞΗ ΣΕ ΤΙΠΟΤΑ!!!
    ΓΙ ΑΥΤΟ ΚΑΛΑ ΚΑΝΟΥΜΕ ΚΑΙ " ΖΗΛΕΥΟΥΜΕ "
    ΠΟΛΥ ΧΑΙΡΟΜΑΙ ΠΟΥ ΕΧΕΤΕ ΚΑΙ ΣΕΙΣ ΤΟΝ ΑΣΗΜΑΖΕΥΤΟ ΑΠΟ ΤΑ ΠΡΑΓΜΑΤΑ ΠΟΥ ΜΑΖΕΥΕΤΕ!!!!!!!!!!!
    ΦΙΛΙΑ ΠΟΛΛΑ!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Καλώς σε βρήκα!!!
    Τι όμορφη δημιουργία είναι αυτή!
    Γεια στα χέρια σου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Andria υπέροχος ο πειρατής σου!!Κι όσο για τη γλυκιά μας Ρένα...είναι πηγή έμπνευσης για όλους!!
    Κορίτσια κι αν πλουτίσετε (με το θησαυρό), στείλτε κάτι κι από δω.Τα φιλιά μου από την όμορφη Κρήτη!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή