1 Οκτ 2011

Ελπίζοντας σε ένα καλύτερο αύριο για τα παιδιά όλου του κόσμου...

  Με αφορμή την δημοσίευση της a pink dreamer "Zωγράφοι σε δράση" για τα παιδάκια του Χατζηκυριάκειου Ιδρύματος, αποφάσισα, αν και λίγο αργά, να δηλώσω και εγώ συμμετοχή...η καθυστέρηση στην αντίδραση μου δεν είχε να κάνει με το πόσο ήθελα να λάβω μέρος σε αυτήν την πρωτοβουλία...ήταν συνέπεια της ανασφάλειας που με διακρίνει όταν πρόκειται να εκθέσω (και να εκτεθώ)  κάτι από αυτά που φτιάχνω...αποφάσισα όμως ότι ένα παιδικό χαμόγελο (πόσο μάλλον πολλά) είναι πάνω από την ανασφάλεια μου...τελευταία κυριολεκτικά στιγμή...αυτό το καδράκι από την Παρασκευή ταξιδεύει express για την καλή κυρία στο Δημαρχείο της Ν. Ιωνίας που έχει αναλάβει να τα συγκεντρώσει ...



  
     Η ζωγραφική πάντα μου άρεσε αλλά ποτέ δεν θα διεκδικήσω τον τίτλο της ζωγράφου...ας πούμε όμως ότι τα καδράκια μου δείχνουν ωραία στολισμένα σε παιδικά δωμάτια (με ουδεμία κυβέρνηση δεν τα συνιστώ για το σαλόνι!!!)....αυτό το συγκεκριμένο έχει όλη την θετική μου ενέργεια και τις καλύτερες σκέψεις μου για το παιδάκι που θα το διαλέξει...και πολύ μα πάρα πολύ γκλίτερ....δεν νομίζω ότι θα υπάρχει πιο τσαχτερό καδράκι....ελπίζοντας ότι ξημερώνει ένα πιο ελπιδοφόρο αύριο για εμάς αλλά κυρίως για αυτά παιδιά...ένα αύριο πιο ρόδινο...
       Ολοκληρώνοντας θα ήθελα να ευχαριστήσω τόσο την a pink dreamer όσο και το χαμομηλάκι που μέσα από τις αναρτήσεις τους με παρακίνησαν να κάνω κάτι-που δεν κόστισε ιδιαίτερα- για τον συνάνθρωπο μου σε αυτές τις δύσκολες εποχές...και να αισθανθώ περήφανη για την αφεντιά μου!!!
Φιλιά πολλά
Καλό Σαββατοκύριακο!!!

ΥΓ.: Καλό Μήνα! Σήμερα θα συναντηθώ με μια γλυκιά κυρία (και Πόντια) που μπορεί να μην την έχω γνωρίσει από κοντά αλλά όλο το καλοκαίρι τα λέγαμε σαν δυο καλές φίλες!!! Και για να μην ξεχνιόμαστε είστε όλοι καλεσμένοι στο Πανποντιακό αντάμωμα που θα γίνει στο κλειστό γυμναστήριο του ΤΕΦΑ στην Κομοτηνή!!!

11 σχόλια:

  1. Καλημερούδια!!!
    Πολύ όμορφο και χαρούμενο πινακάκι!!! Εγω δεν είμαι φαν του γκλίτερ αλλά από την εμπειρία μαο με τα παιδιά ( η οποία είναι μεγάλη,χα,χα!) ξερω ότι το λατρεύουν!! Απορώ πως η κοριτσάρα μου δε μου ξεφούρνισε τίποτε χρυσόσκονεςς...
    Καλό Σ/Κ !!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. ΚΑΛΗΜΕΡΑ ΑΝΤΡΙΑ!!!!!!!!!!!!
    ΠΟΛΥ ΩΡΑΙΟ ΤΟ ΠΙΝΑΚΑΚΙ ΣΟΥ ΚΑΙ ΓΙΑ ΠΟΛΥ ΚΑΛΟ ΣΚΟΠΟ!!!!!!!!
    ΔΕΝ ΒΛΕΠΩ ΚΙ ΕΓΩ ΤΗΝ ΩΡΑ ΠΟΥ ΘΑ ΣΥΝΑΝΤΗΘΟΥΜΕ!!!!
    ΕΙΝΑΙ ΣΑΝ ΝΑ ΓΝΩΡΙΖΟΜΑΣΤΕ ΧΡΟΝΙΑ!!!!!!!!!
    ΠΟΛΛΑ ΦΙΛΙΑ!!!!!!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Το πινακάκι ονειρεμένο και ο σκοπός της δημιουργίας του ιερός!! Και ανασφάλειες σου αβάσημες!!! Όσο για τη συναντησή σας αν πω ότι δεν ζηλεύω θα είναι ψέμα... Πάρτε και μένα μαζί, άλλωστε κατά το ημιση είμαι ποντία!!!!!!! Καλο μήνα και καλα να περάσετε κοριτσάρες μου, φιλιά!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Ο πίνακάς σου είναι πανέμορφος και εκπέμπει αγάπη! Ο σκοπός σου ιερός και εγώ απλά σε συγχέρω! Και μη σταματάς να εκφράζεσαι με όποιον τρόπο μπορείς, άλλωστε το κάνεις πολύ καλά! Φιλάκια πολλά και καλό μήνα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Μπράβο Andria, σε σένα αλλά και σε όσους θα πάρουν μέρος. Και μη γελιέσαι για τον πίνακα... πιάνουν τα χεράκια σου. Άλλωστε η αξία του είναι πολύ μεγαλύτερη... Καλό μηνα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. ΜΠΡΑΒΟ ΑΝΤΡΙΑ!!!ΕΙΣΑΙ ΜΙΑ ΜΕΓΑΛΗ ΚΑΡΔΙΑ!!!!!!!ΚΑΙ ΘΑ ΣΕ ΠΑΡΑΚΑΛΕΣΩ ΝΑ ΔΙΠΛΟΚΛΕΙΔΩΣΕΙς ΣΕ ΕΝΑ ΣΥΡΤΑΡΑΚΙ ΤΙΣ ΟΠΟΙΕΣ ΑΝΑΣΦΑΛΕΙΕς ΕΧΕΙΣ ΣΤΟ ΝΑ ΕΚΤΙΘΕΣΑΙ ΚΑΙ ΝΑ ΠΕΤΑΞΕΙΣ ΤΟ ΚΛΕΙΔΙ!ΟΤΑΝ ΕΚΤΙΘΕΣΑΙ ΕΙΣΑΙ ΠΟΛΥ ΓΛΥΚΙΑ!ΟΠΩΣ ΠΟΛΥ ΓΛΥΚΟ ΚΑΙ ΤΟ ΠΙΝΑΚΑΚΙ ΚΑΙ ΤΟΣΟ ΔΡΟΣΕΡΟ!!!!ΝΟΜΙΖΩ ΟΤΙ ΤΟ ΠΑΙΔΑΚΙ ΠΟΥ ΘΑ ΤΟ ΔΙΑΛΕΞΕΙ ΘΑ ΑΝΤΛΕΙ ΠΟΛΥ ΑΙΣΙΟΔΟΞΙΑ ΚΟΙΤΑΖΟΝΤΑΣ ΤΟ!!!!ΚΑΛΟ ΜΗΝΑ!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Συγχαρητήρια, υπέροχος ο πίνακας για έναν ιερό σκοπό! Μπράβο!

    Καλό μήνα!

    Φιλάκια πολλά!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Αντρια....καταλαβαίνω την εσωτερική σου ανασφάλεια σε σχ'εση με την "έκθεση" σου, αλλά κορίτσι μου έχεις ταλέντο!!Ο πίνακας είναι πραγματικά πανέμορφος.Συγχαρητήρια!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Συμφωνώ απολύτως με τα προηγούμενα σχόλια!!!Τα χέρια σου πιάνουν και φαίνεται!
    Το πινακάκι είναι πανέμορφο και έχεις χρησιμοποιήσει πολύ όμορφα χρώματα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. πολλά μπράβο!!!!! το έργο σου είναι πολύ τρυφερό και όμορφο!!!!!!!!!!!!! :)) φιλάκια!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Αχ τι γλυκό! Είναι τόσο χαρούμενο και φωτεινό!
    Πανέμορφο καμβαδάκι και ακόμη πιο όμορφη η χειρονομία σου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή