2 Οκτ 2011

Meeting up-part 2

Χτες ήταν μια γεμάτη μέρα...με όμορφες συναντήσεις και εκπλήξεις...
     Μέσα στη βδομάδα έλαβα ένα mail από την Ρένα που έγραφε ότι το Σάββατο 1 Οκτωβρίου θα ερχόταν στην  Κομοτηνή, για το 7ο Πανποντιακό Αντάμωμα...τι χαρά έκανα δεν λέγεται...ήθελα εδώ και καιρό να την γνωρίσω...όσες φορές έτυχε να κατέβω στη Θεσσαλονίκη δεν βόλεψε να βρεθούμε όποτε...αν δεν πάει ο Μωάμεθ στο βουνό πάει το βουνό στο Μωάμεθ...
   Η Ρένα, κορίτσια, είναι ακριβώς όπως την φαντάζεστε μέσα από τις αναρτήσεις της...ένας χαμογελαστός άνθρωπος γεμάτος ευγένεια και κέφι για ζωή, γενναιόδωρη..μου έφερε δώρο για τον Νικόλα ένα από τα περίφημα καραβάκια της (συλλεκτικό κομμάτι)...του το έδειξα και το έκρυψα πριν προλάβει να το πάρει στα χέρια του και να το καταστρέψει...η Ρένα που λέτε ανυπομονεί να γίνει γιαγιά (κάτι που της εύχομαι ολόψυχα)...ο Νικόλας που όλους τους (κάπως!) μεγαλύτερους σε ηλικία τους φωνάζει παππού και γιαγιά εκείνη δεν την φώναξε...νομίζω κατάλαβε πόσο νέα αισθάνεται (αλλά και δείχνει) και προτίμησε απλά να καθίσει στην αγκαλιά της και να τη γεμίσει φιλιά!!!! Χαίρομαι να ανταμώνω με ανθρώπους που μας ενώνουν ίδιες καλλιτεχνικές ανησυχίες...είπαμε πολλά (σας αναφέραμε μια μια) και το μόνο που μπορώ να σας πω κατ' αποκλειστικότητα είναι ότι ετοιμάζει πράγματα και θαύματα...με όρκισε όμως να μην πω τίποτα...ανυπομονώ να τα δω να γίνονται πράξη...Φωτογραφίες δυστυχώς δεν έχω....μέσα στη βιασύνη μου δεν πήρα φωτογραφική...θα σας δείξει είμαι σίγουρη η Ρένα...η διαδικτυακή μας γειτονιά όλο και μεγαλώνει...πολλές φορές δεν προλαβαίνω τα νέα σας....αλλά αν καμιά φορά ο δρόμος σας σας φέρει στην Κομοτηνή θα χαρω να σας γνωρίσω....


προς το παρόν το καραβάκι στολίζει το τζάκι μας, μέχρι να βρει την κατάλληλη θέση στο δωμάτιο του Νικόλα
    Όσο για το αντάμωμα;;;; Τρομερή εμπειρία. Σε ένα κατάμεστο γυμναστήριο αρχικά παρέλασαν οι πρωτοχορευτές με τα λάβαρα και στη συνέχεια κατέκλυσαν την πίστα 1500 χορευτές...Τα μάτια μας πλημμύρισαν από νιάτα, χρώματα, βήματα...Δώδεκα χρόνια χορεύτρια στον Μορφωτικό Όμιλο Κομοτηνής, δεν ξεχνιούνται εύκολα...Πετάρισε η καρδιά μου όσο τους έβλεπα να χορεύουν και τα πόδια μου δεν έλεγαν να σταματήσουν να κρατάνε τον ρυθμό...μόνο κατά το ήμισυ είμαι Πόντια...τις περισσότερες φορές αισθάνομαι ολόκληρη Πόντια...και δείχνω πολλές φορές Πόντια (με τις απορίες μου)...Δυστυχώς δεν μπορέσαμε να δούμε όλην την παράσταση γιατί ο Νικόλας κουράστηκε μετά από κάποια ώρα..Μου έκανε εντύπωση πως κοιτούσε τα χορευτικά συγκροτήματα -σαν μαγεμένος- και εννοείτε τα χειροκροτούσε με όλη του τη δύναμη...
            Επιστρέφοντας από το αντάμωμα κάτι με έσπρωχνε να περάσω από την ταχυδρομική μας θυρίδα...και το ένστικτο μου δεν έλεγε ψέμματα...με περίμενε το δωράκι μου από την ανταλλαγή δώρων του Greecycle...από την Ειρήνη...δυο πανέμορφα ζεύγη σκουλαρικίων...Ειρήνη σε ευχαριστώ πολύ πολύ...έχεις πολύ ταλέντο...συνέχισε να δημιουργείς όμορφα πράγματα...όσο για το δικό μου δωράκι μέσα στη βδομάδα θα ταξιδέψει και αυτό για την Κρήτη....



    Χτες ήταν μια γεμάτη μέρα...με πολλά συναισθήματα...όμορφα...γλυκά...ελπίζω ο Οκτώβρης που μας ήρθε να είναι γεμάτος από δαύτα!
Πολλά φιλιά-Πολύ αγάπη
 

13 σχόλια:

  1. Τι ωραία!Τέτοιες συναντήσεις είναι καλό να γίνονται!Μας έβαλες σε αγωνία σχετικά με τις εκπλήξεις της Ρένας....χμ...για να δούμε..Εγώ ουδεμία σχέση έχω με Πόντο, ΑΛΛΑ λατρεύω τους ποντιακούς χορούς!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. ΑΝΤΡΙΑ ΜΟΥ, ΜΟΛΙΣ ΑΝΟΙΞΑ ΤΟΝ ΥΠΟΛΟΓΙΣΤΗ ΚΑΙ Η ΧΑΡΑ ΚΑΙ Η ΕΚΠΛΗΞΗ ΜΟΥ ΗΤΑΝ ΜΕΓΑΛΗ!!!!!!!!
    ΟΛΟΚΛΗΡΗ ΑΦΙΕΡΩΣΩ ΣΕ ΜΕΝΑ!
    ΕΧΘΕΣ Η ΜΑΛΟΝ ΣΗΜΕΡΑ ΞΗΜΕΡΩΜΑΤΑ ΣΤΙΣ 3 ΓΥΡΙΣΑΜΕ!!!
    ΗΤΑΝ ΜΕΓΑΛΗ ΜΟΥ ΧΑΡΑ ΠΟΥ ΗΡΘΑΜΕ ΚΑΙ ΣΑΣ ΓΝΩΡΙΣΑΜΕ ΑΠΟ ΚΟΝΤΑ!!!!!!!!!!
    ΣΗΜΕΡΑ ΤΟ ΜΕΣΗΜΕΡΙ ΗΜΑΣΤΑΝ ΟΛΟΙ ΜΑΖΙ ΟΙ ΦΙΛΟΙ ΜΑΣ ΠΟΥ ΓΝΩΡΙΣΑΤΕ ΚΑΙ ΜΙΛΟΥΣΑΜΕ ΟΛΟ ΓΙΑ ΣΑΣ ΚΑΙ ΓΙΑ ΤΟΝ ΑΓΑΠΗΜΕΝΟ ΜΟΥ ΝΙΚΟΛΑ!!!!!!!
    ΜΑΣ ΕΚΛΕΨΕ ΤΗΝ ΚΑΡΔΙΑ!!!!!!! ΜΑΣ ΚΛΕΨΑΤΕ ΤΗΝ ΚΑΡΔΙΑ!!!!!!!!!!
    ΕΛΠΙΖΩ ΝΑ ΕΧΟΥΜΕ ΤΗΝ ΕΥΚΑΙΡΙΑ ΝΑ ΑΝΤΑΜΩΣΟΥΜΕ ΓΙΑ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΟ ΤΗΝ ΑΛΛΗ ΦΟΡΑ!!!!!!!!!!!
    ΟΠΩΣ ΣΑΣ ΕΙΠΑ ΣΑΣ ΠΕΡΙΜΕΝΟΥΜΕ ΕΝΑ ΣΚ!!!!!!
    ΠΟΛΛΑ ΦΙΛΙΑ ΚΑΙ ΜΙΑ ΜΕΓΑΛΗ ΑΓΚΑΛΙΑ ΓΙΑ ΟΛΟΥΣ ΣΑΣ!!!!!!!!!!!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Χαίρομαι ειλικρινά σαν να ήμουν μαζί σας! Ξέρω πόσο ωραίες είναι οι συναντήσεις και οι γνωριμίες μας και είναι ωραίο άνθρωποι που καθημερινά σχεδόν επικοινωνούμε να γνωριζόμαστε κι απο κοντά και να δημιουργούνται φιλίες.
    Καλή συνέχεια λοιπόν στη Β.Ελλάδα ...η αρχή έγινε!
    Φιλιά και στις ΔΥΟ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Τι όμορφα!!
    Μακάρι όλος ο μήνας να κυλήσει έτσι όμορφα όπως μπήκε! Για τη Ρένα δεν είναι δύσκολο να μας πείσεις, όλοι καταλαβαίνουμε πόσο γλυκια και δραστήρια είναι και πόσο ταλαντούχα -αυτό πια το ξέρουν κι οι πέτρες ,...και τα ξύλα και τα αλουμινοκουτάκια και...
    Κράτησε το καραβάκι ,ειναι σίγουρα φορτωμένο με πολύ αγάπη, όπως άλλωστε και τα σκουλαρίκια της Ειρήνης ,τα τόσο ξεχωριστά!!
    Φιλιά ,καλή εβδομάδα!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Η Ρένα είναι ανοιχτό βιβλίο και χωρίς να την γνωρίζω πάντα νιώθω ότι απευθύνομαι σε συνομήλικη μου εξ ού και το "κοριτσάκι"! Εσύ πάλι είσαι γλυκύτατη ψυχούλα και αυτό φαίνεται!!! Με αποτέλεσμα δύο καλοί μας φίλοι να γνωριστούν κι εμείς απ'εξω να ζηλεύουμε λιγάκι...!!! Μπράβο σας κορίτσια να είστε γερές να έχετε κι άλλες όμορφες συναντήσεις και να περνάτε πάντα τόσο όμορφα!!! Φιλάκια!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. ΝΑΙ ΝΑΙ ΚΟΡΙΤΣΙΑ , ΕΙΜΑΙ ΣΥΝΟΜΗΛΙΚΗ ΣΑΣ!!!!!!!!!!
    ΝΑ ΕΙΣΤΕ ΚΑΛΑ!!!!!!!!
    ΠΟΛΛΑ ΦΙΛΙΑ ΣΕ ΟΛΕΣ ΣΑΣ!!!!!!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Αντρια μου μολις ειδα την αναρτηση για τη συναντηση σας με τη Ρενα, χαρηκα πολυ που δυο διαδικτυακες φιλες συναντηθηκαν!Ευχομαι και ελπιζω να σας συναντησω και εγω, και οπως ειπα και στη Ρενα αν καποια στιγμη σας φερει ο δρομος σας προς τη Ροδο θα χαρω πολυ να σας συναντησω!!!
    Παντα τετοιες χαρες!!!Φιλια πολλα!!1

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Αντρια , όπως έγραψα και στην Ρένα χαίρομαι πάρα πολύ για την συνάντησή σας!!!Είναι πολύ όμορφο να αναπτύσσονται φιλίες με αξιόλογους ανθρώπους που σε άλλη περίπτωση δεν θα τους γνώριζες ποτέ!!!Εύχομαι ο κύκλος να μεγαλώσει!!!!Φιλάκια!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Δεν είναι υπέροχο που ακόμη και χωρίς να έχουμε ειδωθεί είναι σαν να γνωριζόμαστε χρόνια;
    Ανυπομονώ κι εγώ να σας δω όλες... όταν με φέρει ο δρόμος μου προς τα εκεί!
    Φιλάκια πολλά :-)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Τί όμορφο που είναι να συναντιούνται άνθρωποι και να αναπτύσσονται σχέσεις με συνδετικό κρίκο αυτήν την παρέα... Εύχομαι να γνωρίσω σύντομα κι εγώ πολλούς από εσάς!!
    Νίκη μου ελπίζω να σου άρεσαν πραγματικά τα σκουλαρικάκια και σου εύχομαι να τα χαρείς :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Τι ωραία να έχεις φίλους αόρατους...και να είναι τόσο πολύ μέσα στην καθημερινότητα σου,που είναι σαν να είστε κάθε μέρα μαζί....Αντρια σε ευχαριστώ για τα ενθαρυντικά σχόλια που μου αφήνεις!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Τι υπέροχες που είναι αυτές οι συναντήσεις! Μπράβο σας!!! αααα είμαι μια ηπειρώτισσα που λατρεύει τους ποντιακούς χορούς, φαντάζομαι πόσο τέλεια θα περάσατε!!! Φιλάκια πολλά!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. τι ωραία να γνωριζόμαστε και απο κοντά!!!μέσα στη μπλογκογειτονιά έχω βρει φοβερές κοπέλες και αυτό είναι υπέροχο!!!!πολλά φιλάκια!!!! καλοφόρετα και τα όμορφα σκουλαρίκια σου!!!! :))

    ΑπάντησηΔιαγραφή