17 Νοε 2011

Προετοιμασίες για το παρτυ του Νικόλα

     Και αφού πήρα κουράγιο από τα σχόλια σας...συνεχίζω να ονειρεύομαι τα γενέθλια του Νικόλα.... Θέλω όλα να περάσουν από τα χεράκια μου...και όταν λέω όλα κυριολεκτώ... Στην  "να θυμηθώ να κάνω" λίστα μου μέχρι στιγμής έχουν καταγραφεί προσκλητήρια, γιρλάντες, πινιάτα, καλαθάκια, καπελάκια, μπαλόνια, φαγητό, τούρτα, γλειφιτζούρια...και τα παραπάνω είναι μερικά από αυτά που έχω στο μυαλό μου να φτιάξω....Αποφάσισα ότι δεν θα ζητήσω από τις γιαγιάδες να φτιάξουν τίποτα (αν και έχουν όλη την καλή διάθεση)...εκτός ίσως να κάνουν λίγο baby sitting για να κάνω αμέριμνη τις κατασκευές....
    Την βδομάδα που μας πέρασε ασχολήθηκα (εκτός από το να φτιάχνω και να χαλάω την πινιάτα) με τα προσκλητήρια...ξέρω ότι στο εμπόριο κυκλοφορούν ένα σωρό ωραίες προσκλήσεις για πάρτυ (και με μικρό κόστος)...αλλά είπαμε θέλω όλα να περάσουν από τα χεράκια μου...γιατί τελικά αυτή είναι η δική μου ψυχοθεραπεία μου....
      Το πάρτυ μας όπως έχω ήδη γράψει σε άλλη ανάρτηση θα έχει θέμα την Φάρμα...το αγαπημένο παιχνίδι του Νικόλα...Που τον βρίσκεις που τον χάνεις στον κήπο με τον παππού του να παριστάνει  ότι οδηγεί το τρακτέρ, να μιμείται τις φωνούλες από τα ζωάκια, να σκάβει  για να σπείρει...και όταν επιτέλους καταφέρουμε να τον πάρουμε μέσα.... βάζει στο καρότσι του όλα τα παπούτσια μας και πάει και τα ρίχνει στο χαλί λες και αδειάζει κοπριά (αγοράκια τι να πεις;;;;)... Για να μην τα πολυλογώ   
Αυτό είναι το προσκλητήριο μας

     Λευκό χαρτόνι κομμένο σε διαστάσεις 15 επί 29,7. Το κείμενο το εκτύπωσα στον εκτυπωτή του σπιτιού, στη συνέχεια ζωγράφισα τα σύννεφα τον ήλιο το γρασίδι και το σκελετό του τρακτέρ με τις ξυλομπογιές του Νικόλα ...έκοψα ρόδες για το τρακτέρ ....και εννοείται έριξα μπόλικο γκλίτερ και  κόλλησα πολλά αυτοκόλλητα...γιατί όπως και να το κάνουμε είμαι γκλιτερ-κολικιά!!!
    Ενδιάμεσα από τα βαψίματα και όσο περίμενα να στεγνώσει το γκλιτερ....επιτέλους τελείωσα την πινιάτα μας...την οποία γέμισα με μικρές σοκολάτες και πολλές πολλές καραμέλες....Μουουυυυυυυυυυυυυυυυυυυυυυυυυυυυυυ...έτοιμη για μπουμ (που λέει και ο Νικόλας)!
Η Κλάραμπελ με τον ρόζ φιόγκο!!!!


άποψη οπισθίων....

Οδηγίες για να την φτιάξετε μπορείτε να δείτε  εδώ και εδώ
Η επόμενη ανάρτηση μου θα είναι γιρλάντες diy για παιδικό πάρτυ!
Μέχρι τότε
Φιλιά πολλά
ΥΓ. Λόγω των προετοιμασιών αλλά και της σύνδεσης με το Ιντερνετ έχω χαθεί λίγο από τα σπιτάκια σας...Βολτίτσα περνάω καθημερινά και με τις ιστορίες σας ταυτίζομαι, γελάω, κλαίω (αχ, Καπα!!!) και εμπνέομαι....

15 σχόλια:

  1. ΝΙΚΟΥΛΑ ΜΟΥ, ΤΙ ΕΚΑΝΕΣ;
    ΕΙΣΑΙ ΑΠΙΣΤΕΥΤΗ!!!!!!!!!!
    ΦΑΝΤΑΖΟΜΑΙ ΤΙ ΘΑ ΚΑΝΕΙΣ ΟΤΑΝ ΤΟΝ ΠΑΝΤΡΕΨΕΙΣ!!!
    ΘΑ ΠΕΡΑΣΕΙΣ ΚΑΙ ΤΗ ΧΡΥΣΑΝΘΗ!!!!!!!!!
    ΝΑ ΔΕΙ ΤΙ ΕΚΑΝΕΣ ΝΑ ΕΤΟΙΜΑΖΕΤΕ ΓΙΑ ΤΑ ΕΓΓΟΝΙΑ ΤΗΣ ΚΙ ΕΣΥ ΝΑ ΤΗΣ ΖΗΤΗΣΕΙΣ ΟΔΗΓΙΕΣ ΓΙΑ ΤΟΝ ΓΑΜΟ ΤΟΥ ΝΙΚΟΛΑ!!!!!!!!!!
    ΜΑΛΛΟΝ ΜΕΤΑ ΤΑ ΓΕΝΕΘΛΙΑ ΘΑ ΠΕΡΙΜΕΝΩ ΤΗΝ ΚΡΕΜΑΣΤΡΑ ΣΟΥ!!!!!!!!!!
    ΠΟΛΛΑ ΦΙΛΙΑ ΣΒΟΥΡΙΧΤΑ ΙΔΙΩΣ ΣΤΟΝ ΝΙΚΟΛΑ!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Μαμά κουκουβάγια ευχαριστώ...είναι πολύ εύκολη κατασκευή...υπομονη θέλει και φαντασία


    Ρενάκι μου τρέχω και δεν φτάνω.....την Χρυσάνθη όμως αποκλείεται να την φτάσω...έχω μια φούρια...κάθε μέρα ξεκινάω και κάτι καινούργιο (πχ σήμερα σκέφτηκα να τους κάνω χάρτινα καλαθάκια για να βάλουν μέσα τα γλυκίσματα που θα πέσουν από την πινιάτα)....μετά τα γενέθλια βουρ για κρεμάστρα....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. ΑΧ ΝΙΚΗ ΜΟΥ ΤΙ ΜΟΥ ΘΥΜΗΣΕΣ!!!!ΟΤΑΝ ΤΑ ΑΓΟΡΙΑ ΜΟΥ ΗΤΑΝ ΜΙΚΡΑ ΤΑ ΠΑΡΤΥ ΠΟΥ ΤΟΥΣ ΟΡΓΑΝΩΝΑ!!! ΑΚΟΜΑ ΚΑΙ ΤΩΡΑ 25ΑΡΗΔΕΣ ΠΙΑ ΟΙ ΦΙΛΟΙ ΤΟΥΣ ΤΑ ΑΝΑΠΟΛΟΥΝ ΚΑΙ ΜΟΥ ΤΑ ΛΕΝΕ!!!!!!!!!!!!
    ΜΠΡΑΒΟ ΚΟΠΕΛΑ ΜΟΥ ΕΙΣΑΙ ΠΟΛΥ ΚΑΛΗ ΜΑΝΟΥΛΑ!!!!!! ΣΕ ΚΑΜΑΡΩΝΩ!!!!!!!!
    ΣΥΝΕΧΙΣΕ ΤΑ ΑΡΙΣΤΟΥΡΓΗΜΑΤΑ ΣΟΥ ΚΑΙ ΝΑ ΞΕΡΕΙΣ ΟΤΙ Ο ΝΙΚΟΛΑΣ ΔΕΝ ΘΑ ΤΑ ΞΕΧΑΣΕΙ ΠΟΤΕ!!!!!!!!
    ΦΙΛΙΑ ΠΟΛΛΑ!!!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Α,ο γιος σου έχει ταλέντο φιλενάδα, να τους κάνουμε συνέταιρους με τον δικό μου, που έχει συγκεκριμένο επαγελματικό προσανατολισμό από τώρα!
    Καλά κανεις και τα ετοιμάζεις μόνη σου, δε συγκρίνονται με τα τυποποιημένα. Η πινιάτα όλα τα λεφτά, μεγάλη μουρη η Κλαραμπελ!!

    Εμεις θα έχουμε γενέθλια των δυο μικρών μου λιγες μέρες πριν τα χριστουγεννα,οπότε κάθε χρόνο το θέμα είναι καθορισμένο!
    Φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. mary' s crafts από τότε που ήρθε στη ζωή μας το μυαλό μου είναι όλο στις παιδικές κατασκευές...και χαίρομαι πολύ που γελάει με όλα όσα του κάνω


    Νικούλα....είμαστε μακριά για να κάνουμε ένα συνεταιρισμό!!!! Το θέμα του πάρτι...μετατρέπεται στο "όταν μεγαλώσω θέλω να γίνω αγρότης!!!"

    Andria

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Και τα δυο είναι τέλεια. Η πινιάτα με ξετρέλανε. Καλή δύναμη για τα υπόλοιπα...
    Φιλιά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Καλή αρχή, καλή συνέχεια και.... κουράγιο για το τέλος.Όμρφη η πρόσκληση, η Κλάραμπελ θα κλέψει την παράσταση.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Τυχερος ο αγροτης σου με τετοια μαμα!!!
    Πολυ ομορφα ολα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Ανρονικούλα μου πόσο σε χαίρομαι γλυκιά μου!!!Μου θύμησες τα νιάτα μου όταν ήταν μικρά τα παιδιά μου!!Είχα κατασκευάσει και γω πινιάτα!!Δεν ήξερα τότε ότι λεγόταν έτσι>Απλά σκέφτηκα για να γίνει βαβούρα και να χαρούν τα παιδάκια να κάνω μια κατασκευή, που την κρέμασα από το ταβάνι και όταν ήρθε η ώρα έβαλα τα παιδάκια να παίξουν μποξ και να την σπάσουν.και τότε ξεχύθηκαν τα πραγματάκια που είχε μέσα!!Εγινε χαμός!!!Αλλη φορά είχα κάνει με χαρτόνι τρενάκι με βαγόνια που γέμισα με ζαχαρωτά και μικροδωράκια .Και πάλι χαμός έγινε, ώσπου εξαφανίστηκε και το τρενάκι!!!
    Οταν διάβασα την ανάρτηση σκέφτηκα αυτά που σούγραψε η Ρένα.Πιστεύω ότι θα κάνεις πολύ περισσότερα στο γάμο του.Μάλλον είσαι και συ θεόμουρλη!!!Σ' αγαπώ...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Φιλία ευχαριστώ!!!! Τώρα το μεγάλο μου άγχος είναι η τούρτα...μάλλον για να ακριβολογώ η ζαχαρόπαστα....

    Παρακέλσο μου...και εγώ έτσι νομίζω...ότι η Κλάραμπελ είναι ΟΛΑ ΤΑ ΛΕΦΤΑ!!!! Χαμός θα γίνει όταν θα ξεχυθούν όλα όσα της έχω βάλει!!!!

    Marianna ευχαριστώ....έχω βαρεθεί να κάνω τρακτέρ....θέλω οπωσδήποτε και μια κόρη...για να βγάλω το άχτι μου σε κάθετι ροζ

    Χρυσάνθη είμαι περιτριγυρισμένη από χρωματιστά χαρτόνια και ψαλίδια σε διάφορα μεγέθη....αυτές τις μέρες είσαι συνέχεια στο μυαλό μου...αν είναι τόση φασαρία ένα παιδικό πάρτι φαντάζομαι τι θα πέρασες για τους γάμους....το τρενάκι είναι πολύ ωραία ιδέα για το επόμενο πάρτι...μας αρέσουν και τα μεταφορικά μέρσα....όσο για το θεόμουρλή....ναι είμαι!!!!!!!και εγώ σ'αγαπώ και ανυπομονώ να σε γνωρίσω!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Δεν σε πιστεύω !!! Τι χαρούμενη μαμά είσαι εσύ.Τι "δοσμένη"....Τι κέφι και τι διάθεση.Με ξετρελαίνει αυτό...Η χαρά σου.Γιατί ο μικρούλης σου θα γίνει 2 κι είναι αυτό τόσο σημαντικό για εσένα.Μπράβο κοριτσάκι μου.Συγχαρητήρια.Ο ενθουσιασμός σου είναι τόσο συγκινητικός...Τα προσκλητήρια είναι υπέροχα, αλλά η Κλάραμπελ...απλά υποκλίνομαι!!! Ότι πιο όμορφο έχω δει.like like like.Το αγόρι σου είναι τόοοοοσο τυχερό που σε έχει μανούλα!! Περιμένω εικόνες από το τρελό σας πάρτυ.Ευχές για μια συγκλονιστική ημέρα...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Όλα είναι υπέροχα και πολύ πρωτότυπα. Η πινιάτα όμως, τι να πώ? Μπορεί να σε παίδεψε όμως δε νομίζω πως θα μπορούσε να γίνει πιο όμορφη. Άξιζε η όλη ταλαιπωρία! Εύχομαι αυτό το πάρτυ γενεθλίων να αφήσει εποχή. Περιμένω να δω και την τούρτα. Καλή επιτυχία!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Μια χαρά τα έχεις καταφέρει Andria!!Είμαι σίγουρη πως όλα θα'ναι άψογα για το πάρτυ και όλοι θα είναι ενθουσιασμένοι με τις ετοιμασίες σου!!
    Να το διασκεδάσετε και να το χαίρεσαι το κουκλάκι(είδα τη φωτογραφία από την Rock n' rolla.Mεγάλωσε πολύ!!).

    ΑπάντησηΔιαγραφή