3 Φεβ 2012

Βραβείο!!!


     Η Ρένα (Δια χειρός) μου έκανε την τιμή χαρίζοντας μου το παρακάτω βραβείο...


      Σημαίνει πολλά για μένα και το βραβείο αυτό καθαυτό αλλά και το ότι μου το έδωσε μια φιλή blogger που θαυμάζω απεριόριστα...

Σειρά μου, λοιπόν, να απαντήσω στις κάτωθι ερωτήσεις....
      *Το αγαπημένο μου τραγούδι : Αύγουστος του Παπάζογλου..."θα πάω και ας μου βγει και σε κακό" νομίζω ότι θα με σημαδεύει μια ζωή...

       *Το αγαπημένο μου γλυκό: οτιδήποτε έχει σοκολάτα

      *Αυτό που με ενοχλεί:  το αίσθημα ανασφάλειας και αδικίας, η σκέψη των άστεγων...και των παιδιών που τους λείπουν βασικά πράγματα...φαγητό...ζεστό σπιτικό...αγάπη....

       *Όταν είμαι αναστατωμένη: αποσυντονίζομαι παντελώς....κατεβάζω διακόπτες...και όταν επανέρχομαι φέρνω τον κόσμο τα πάνω κάτω....όχι ότι καταφέρνω σπουδαία πράγματα....

        *Το αγαπημένο μου κατοικίδιο: κάποια στιγμή θα πάρουμε σίγουρα ένα σκυλάκι....αλλά επειδή θέλουμε να είμαστε υπεύθυνοι...και δεν ξέρουμε αν θα μπορέσουμε να ανταπεξέλθουμε στα έξοδα και στις υποχρεώσεις....όλο το αναβάλλουμε....

          *Μαύρο ή άσπρο: τις περισσότερες φορές άσπρο αλλά τώρα τελευταία όλο και πιο πολύ μαύρο...μαύρες σκέψεις...μαύρα ρούχα....μαύρη διάθεση....

           *Ο μεγαλύτερος φόβος μου: είναι αυτός που βιώνω σήμερα...να μην ξέρω τι θα φέρει το αύριο...

            *Στάση ζωής: το ποτήρι είναι σχεδόν πάντα μισογεμάτο... 

           *Τελειότητα είναι: να ζούμε σε ένα καθαρό περιβάλλον, να υπάρχει αξιοκρατία και κράτος πρόνοιας, όχι άλλοι άστεγοι και νεόφτωχοι, να υπάρχουν δουλειές...και εγώ να τρώω γλυκά χωρίς να παχαίνω....

          *Ένοχη απόλαυση: ταξίδι με τους αγαπημένους μου που θα περιλαμβάνει βόλτα στα μαγαζιά για τρελό shopping και ψαγμένο φαγητό... 


ΚΑΙ 7 ΣΚΕΨΕΙΣ ΜΟΥ

1. Έίναι τρελά επικίνδυνοι (και ανίκανοι) αυτοί που μας κυβερνούν...είναι δυνατόν να εξισώνουν πετρέλαιο θέρμανσης με πετρέλαιο κίνησης να ανεβάσουν το ΦΠΑ σε όλα τα είδη, να μην προλαβαίνουμε να πληρώνουμε χαράτσια ΚΑΙ να μας μειώνουν το μισθό στο μισό;;;

2 ."Η πέτρα, το σίδερο, το ατσάλι δεν αντέχουν. Ο άνθρωπος αντέχει. (Νίκος Καζαντζάκης)"...για αυτό σε παρακαλώ Θεε μου μη μου δώσεις όλα όσα μπορώ να αντέξω... 

3.Του χρόνου να θυμηθώ να βάλω ξυλόσομπα!


4. Μήπως όμως να βάλω από φέτος  ;;;


5 . Ότι δεν συνέβη ποτέ είναι ότι δεν ποθήσαμε αρκετά...Νίκος Καζαντζάκης

 

6 "....Χάρη σ' αυτή την ουτοπία (η πεποίθησή των Ελλήνων του εξωτερικού, ότι κατάγονται από τον Πλάτωνα και τον Περικλή, μπορεί ίσως να είναι μια ουτοπία, μια αυθυποβολή χιλιετιών, όμως αυτή η αυθυποβολή, γενόμενη πίστη), ασκεί μια γόνιμη επίδραση στη νεοελληνική ψυχή) επέζησαν οι Έλληνες. Μετά από τόσους αιώνες εισβολών, σφαγών, λιμών, θα έπρεπε να έχουν εξαφανιστεί.
Όμως η ουτοπία, που έγινε πίστη, δεν τους αφήνει να πεθάνουν.

H Ελλαδα επιζεί ακόμα, επιζεί νομίζω μέσα από διαδοχικά θαύματα. " Νίκος Καζαντζάκης (για τους Έλληνες του εξωτερικού)...
Ας πιστέψω αυτήν την ουτοπία (ας γραπωθώ από αυτήν) για να μην χάσω την ελπίδα...ότι τα πάντα χάθηκαν...

7.  δεν θέλω να σκέφτομαι άλλο....πάω να απασχολήσω το μυαλό μου δημιουργικά...μέχρι να με πιάσει πονοκέφαλος...
 Φιλιά πολλά

 







 


















9 σχόλια:

  1. ΓΕΙΑ ΣΟΥ ΝΙΚΟΥΛΑ ΜΟΥ!!!!!!!!
    ΕΤΣΙ ΕΙΜΑΣΤΕ ΟΛΟΙ ΑΥΤΟ ΤΟΝ ΚΑΙΡΟ!!!!!
    ΝΑ ΕΙΣΑΙ ΚΑΛΑ ΚΑΙ ΠΙΣΤΗ ΓΙΑ ΤΟ ΑΥΡΙΟ!!!!!!
    ΕΧΕΙ Ο ΘΕΟΣ!!!!!!!
    ΠΟΛΛΑ ΦΙΛΙΑ!!!!!!!!!!!!1

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. νασαι καλα κοριτσι..πιστευω κατι θα γινει..με γεια το βραβειο..καλο σ.β..καλο βραδυ..πολλα φιλια

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Είσαι εδώ..όπως και να'χει εσύ είσαι εδώ, κομμάτι αυτής της πατρίδας... γιατί εσύ "θα πας..και ας σου βγει και σε κακό"

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Πόσο μα πόσο συγλίνουν οι σκέψεις μας... Τουλάχιστον δεν είμαστε μόνοι μας!!! Όσο έχουμε ο ένας τον άλλο δίπλα του, υπάρχει ελπίδα. Αρκεί φυσικά να πάψουμε να δίνουμε ευκαιρίες και συγχωροχάρτια σε όλους αυτούς τους άχρηστους που άφησαν να φτάσουν/οδήγησαν σε αυτό το χάλι τα πράγματα... Καλό Σαββατοκύριακο σου εύχομαι Νίκη μου!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. βρε τι νεα μαθαμε για σενα μπραβο για το θαρρος σου

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Ας μην απελπιζόμαστε.... κι' εγώ προσπαθώ να "πιαστώ" από κάπου για να μην καταρρεύσω!!!! Πού πήγε η αισιοδοξία μου; Πάντα έλεγα "τα καλύτερα έρχονται".... Τώρα;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Γλυκούλα μου τι κάνεις???Καιρό έχω να περάσω!Την αγάπη μου και ψηλά το κεφάλι!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Έδωσες κι εσύ την συνεντευξούλα σου! Κάτι μάθαμε παραπάνω!
    Χαιρετισμούς!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Υποκλινομαι στον Καζαντζάκη και χαίρομαι διπλά που μου δείχνεις ότι είναι και δικός σου αγαπημένος!
    Καλημέρες και φιλιά!
    Μου λείψατε :-)

    ΑπάντησηΔιαγραφή