7 Μαρ 2012

Πως να δημιουργήσετε/επεξεργαστείτε/διαμορφώστε τις στατικές σελίδες του ιστολογίου σας-Blog Loving-part 2

      Αν (λέω αν!) κλικάρετε καθημερινά στο ιστολόγιο μου θα παρατηρήσατε ότι τις τελευταίες μέρες έχει αλλάξει όσα background δεν έχει αλλάξει στα δυο χρόνια ύπαρξης του, έχει πειραματιστεί με τον σχεδιασμό HTML, με συνέπεια να χάσει το αρχικό background, έχει βάλει στατικές σελίδες οριζοντίως αλλά και καθέτως,  τις έχει εξαφανίσει και τις έχει ξαναεμφανίσει λες και είναι ο λαγός που βγαίνει από το καπέλο του μάγου... Και αυτό έγινε στην προσπάθεια μου να βάλω  μια οριζόντια μπάρα με non-static (ή αλλιώς δυναμικές) σελίδες...όπου π.χ. πατώντας την σελίδα  "Τutorials" εμφανίζονται όλα τα σχετικά με αυτό θέματα του ιστολογίου....μέχρι όμως να βρω πως γίνεται αυτό, ανακάλυψα (όχι την Αμερική) κάτι που ίσως να σας ενδιέφερε να μάθετε και εσείς. Ο blogger  μας προσφέρει (εδώ και ένα χρόνο τουλάχιστον) την δυνατότητα , να δημιουργήσουμε στατικές σελίδες (Blogger σελίδες ) στο blog μας .

Τι είναι όμως αυτές οι σελίδες ;


       Οι Blogger σελίδες μας δίνουν την δυνατότητα να δημοσιεύουμε στατικές αυτόνομες σελίδες που συνδέονται με το blog μας .
      Για παράδειγμα, μπορούμε  να χρησιμοποιήσουμε Blogger σελίδες για τη δημιουργία μιας σελίδας   με τίτλο π.χ
*Για μένα,  που θα είναι ένα σύντομο βιογραφικό μας ή το προφίλ μας στο blogger, ή 
 *Επικοινωνήστε μαζί μου, που θα παρέχει κατευθύνσεις, το mail μας, έναν αριθμό τηλεφώνου, την διεύθυνση του καταστήματος μας.
Οι στατικές αυτές σελίδες αυτές μπορούν να είναι μέχρι 20 και να τοποθετηθούν οριζοντίως ή καθέτως στο ιστολόγιο μας.

Πως προσθέτουμε στατικές σελίδες 

Από Πίνακα Ελέγχου----->Επεξεργασία Αναρτήσεων----->Επεξεργασία Σελίδων-----> Νέα Σελίδα-----> Τίτλος Σελίδας-----> Περιέχομενο Σελίδας (που θα είναι όπως ακριβώς κάνετε σε μια ανάρτηση)------> Δημοσίευση Σελίδας.

Για να επεξεργαστείτε τις σελίδες σας

Αν θέλετε να επεξεργαστείτε την σελίδα σας, όπως π.χ. να επεξεργαστείτε την γραμματοσειρά και το μέγεθος της θα πάτε:

Από Σχεδίαση---->Σχεδιαστής Προτύπων--->Προηγμένη--->Κείμενο καρτελών ή Φόντο καρτελών και από εκεί θα σχεδιάσετε την σελίδα σας στα δικά σας γούστα και πρότυπα ---"Εφαρμογή στο ιστολόγιο.

Για να διαμορφώσετε τη λίστα σελίδων

Από Στοιχεία Σελίδας--->Σελίδες--->Επεξεργασία--->τις αλλαγές που θέλετε να κάνετε--->Αποθήκευση.


   Θα χαρώ να μου προτείνετε αναρτήσεις με συμβουλές για να κάνω το ιστολόγιο μου καλύτερο!
Μέχρι να βρω λοιπόν πως θα κάνω δυναμικές τις σελίδες μου πάω να πονοκεφαλιάσω στο διάβασμα
Φιλιά πολλά

ΥΓ. Πριν κάνετε οτιδήποτε καλό θα ήταν να αποθηκεύσετε το πρότυπο σας
από Επεξεργασία HTML--->Λήψη πλήρους προτύπου

26 σχόλια:

  1. ΒΡΑΔΙΑΤΙΚΑ ΜΟΥ ΕΠΕΣΕ ΒΑΡΥ ΤΟ ΜΑΘΗΜΑ!!!
    ΘΑ ΤΟ ΞΑΝΑΔΙΑΒΑΣΩ ΤΟ ΠΡΩΙ!!!!
    ΕΚΑΝΑ ΚΙ ΕΓΩ ΣΕΛΙΔΕΣ, ΔΕΝ ΞΕΡΩ ΑΝ ΕΙΝΑΙ ΚΑΤΙ ΑΛΛΟ ΑΥΤΟ ΠΟΥ ΛΕΣ, ΘΑ ΤΟ ΜΕΛΕΤΗΣΩ!!!!!!!!
    ΟΤΑΝ ΘΑ ΕΧΕΙΣ ΧΡΟΝΟ ΝΑ ΚΑΤΕΒΕΙΣ , ΠΕΣ ΜΟΥ ΝΑ ΚΑΛΕΣΩ ΜΑΖΩΞΗ!!!!
    ΜΟΛΙΣ ΣΦΥΡΙΞΩ , ΟΛΟ ΚΑΙ ΚΑΠΟΙΕΣ ΘΑ ΜΑΖΕΥΤΟΥΜΕ!!!!
    ΦΙΛΑΚΙΑ!!!!!!!!1

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ένα ΣΚ θα κατέβω χωρίς Ανέστη, χωρίς Νικόλα, μόνο για να σας γνωρίσω...με την ησυχία μου!

      Διαγραφή
  2. Andria μου και εγώ κάπως έτσι ειμαι πειραματίζομαι πολύ με το Blog και ειδικα αυτο με την οριζόντια μπαρα δεν μου βγαινει.

    Το προφιλ πολύ ωραίο!!! οπως επίσης και η φωτογραφία σας!!!

    καλο σου βράδυ και καλό διαβασμα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μακάρι να είχα περισσότερο χρόνο για να πειραματιστώ! Αλλά δεν προλαβαίνω...μια ο Νικόλας, μια η δουλειά, μια οι δουλειές του σπιτιού, μία η φαγούρα στα χέρια για να κάνω κάτι....ευχαριστώ για τα καλά σου λόγια

      Διαγραφή
    2. Αν βρεις πως δουλεύει σε παρακαλώ ενημέρωσε με ή κάνε ανάρτηση!!!

      Διαγραφή
  3. Και εγώ ετσι ψάχνω και εχω κάνει κάτι θαύματα, αστα.... Ευχαριστούμε όμως για τις πληροφορίες!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Φοβάμαι ότι έχω κάνει περισσότερες από μια βλακείες...ελπίζω να διορθώνονται!!!

      Διαγραφή
  4. Λοιπόν αυτή τη στιγμή δεν προφταίνω να διαβασω ,θα επανέλθω το πρωί με καθαρό μυαλο.
    Εσυ πέρνα όποτε μπορέσεις για μια συνεντευξη!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ευχαριστώ για το κάλεσμα!χμ, οι ερώτησεις σου με δυσκόλεψαν!!!!

      Διαγραφή
  5. Αχ βρε Andria έμπλεξες ε; Έτσι ξημεροβραδιαζόμουν κι εγώ μέχρι να βγάλω άκρη, ώσπου τα κατάφερα! Μην μασάς! Σε λίγο καιρό θα το παίζεις στα δάχτυλά σου, δεν σε φοβάμαι!
    Φιλιά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μωρέ, δεν έχω χρόνο να το ψάξω καθόλου...αλλιώς κάθε μέρα διαφορετική θα με βρίσκατε

      Διαγραφή
  6. Τις παρατήρησα τις αλλαγές και μ' άρεσε πολύ η ανανέωση!! Κάποια στιγμή θα πρέπει να το κάνω κι εγώ αυτό... Το σκέφτομαι καιρό, αλλά μπαίνει στη λίστα όσων αναβάλλω!! Θα 'ρθει η ώρα του!! Αν καταφέρεις να έρθεις Θεσσαλονίκη, όπως λέει η Ρένα, θα χαρώ πολύ-πολύ να σε γνωρίσω από κοντά :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Νίκη εγώ σε διάβασα και ΔΕΝ πονοκεφάλιασα!!!χαχα!
    Ευχαριστώ που μοιράστηκες τις γνώσεις σου μαζί μας!!!ένα θεματάκι το χω κι εγω με τον blogger!!!φιλιά καληνύχτας!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Δεν σε πιστεύω που κάθισες και τα έγραψες όλα αυτά μικρή! Χαρά στην υπομονή σου....εγώ όμως σε ευχαριστώ που μου τα έδωσες στο πιάτο...χε χε

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Πολύ χρήσιμη ανάρτηση,Andria.... Έχω κι' εγώ δυο στατικές σελίδες και μια "δυναμική", την τελευταία όμως δεν την έφτιαξα εγώ και δυστυχώς, δεν μπορώ να σε βοηθήσω!!! Το σίγουρο είναι πάντως πως για τη "δυναμική" πρέπει να φτιάξεις άλλο ένα blog, καινούριο, αυτόνομο και να το "συνδέσεις" με το κυρίως blog σου.
    Φιλιά πολλά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Βουνο μου φαινεται!Θα τα ξαναδιαβασω ομως και θα το προσπαθησω φιλακια!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Ηα αλήθεια είναι πως το ψάχνω κι εγώ πολύ με την εμφάνιση του blog. Υπάρχουν έτοιμα δωρεάν templates και backrounds για blogs. Η διαφορά τους είναι ότι τα πρώτα προσφέρουν μια ολοκληρωμένη εικόνα στο blog και τα προτιμώ ένω τα δεύτερα προσφέρουν ουσιαστικά δύο πλαινά που μένουν ακίνητα ενώ κάποιος πλοηγείται στις σελίδες μας.Θέλαι πολλές ώρες ψάξιμο και πολλές δοκιμές (αφού πάντα έχει προηγηθεί λήψη πλήρους προτύπου) γιατί αλλάζοντας θέμα και στήλες χαλάνε οι αναρτήσεις σου. Όταν λες δυναμικές σελίδες τι ακριβώς εννοείς;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αχ, Κατερινάκι, ευχαριστώ για την συμβουλή...και εγώ τελικά αφού έκανα την προεργασία μου νομίζω σε template θα το γυρίσω

      Διαγραφή
  12. Πολύ διάβασες σήμερα.... ελα από το σπιτάκι μου να παίξουμε, έχω παιχνίδι

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Αντρια καλώς σε βρηκα!Κι εγω αυτοδιδακτη ειμαι-και ποιος δεν ειναι αλλωστε σε αυτα τα θεματα- πολλες δοκιμες, χρώματα, στυλ κοκ!Μια χαρα ειναι το blog σου και μου αρεσει πολύ και η θεματολογία!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. Τι καλά που μας τα έγραψες! Πρέπει να τα ξαναδιαβάσω βέβαια για να τα κάνω!
    Η ανανέωση σου μια χαρά!
    Καλό Σαββατοκύριακο!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. ΚΑΛΑ , ΟΣΕΣ ΦΟΡΕΣ ΚΙ ΑΝ ΤΑ ΔΙΑΒΑΣΩ , ΕΙΝΑΙ ΚΙΝΕΖΙΚΑ ΓΙΑ ΜΕΝΑ!!!!!!!
    ΜΟΛΙΣ ΑΠΟΦΑΣΙΣΕΤΕ ΠΩΣ ΓΙΝΕΤΕ , ΠΕΣ ΤΕ ΜΟΥ ΚΙ ΕΜΕΝΑ ΝΑ ΚΑΝΩ ΜΙΑ ΑΝΟΙΞΙΑΤΙΚΗ ΑΛΛΑΓΗ!!!!!!
    ΓΙΑΑΑΑΑΑΑΑ ΕΛΑ ΝΑ ΔΩΣΕΙΣ ΜΙΑ ΣΥΝΝΕΝΤΕΥΞΗ ΜΙΜΡΗ ΜΟΥ!!
    ΠΟΛΛΑ ΦΙΛΙΑ!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. Νίκη έλα για παιχνίδι!μη με κάνεις να περιμένω!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. Καλημέρα Νίκη μου. Δεν σε πρόλαβα, έχω κι εγώ ερωτήσεις!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. κορίτσια διαβάστε να σας ανοίξει λίγο ο εγκέφαλος
    με αγάπη Που μπλέξαμε

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  19. Αχ, Και γω προσπαθώ να φτιάξω δυναμικές ιστοσελίδες αλλά κολλάω σε ορισμένα θέματα εφαρμόζω μια χαρά το πρότυπο άλλα δεν μπορώ να το στρώσω όπως θέλω γιατί δεν έχει πολλές δυνατότητες παραμετροποίησης, χρειάζεται επέμβαση στον κώδικα και αυτό για ειδικούς. Έχετε βρει τίποτα?
    ΝΕΚΥΡΙΑ

    ΑπάντησηΔιαγραφή