11 Μαρ 2012

Tag x 4...

     Οι Νίκη Έυα Ρένα και Διασκέσις με κάλεσαν να παίξω στο καινούργιο παιχνίδι που κυκλοφορεί στη γειτονιά, το παιχνίδι των 11 ερωτήσεων ...

Νίκη

1.Ποιο είναι το τελευταίο βιβλίο που διαβάσατε και σας άρεσε;  Ο τέταρτος Μάγος...είναι ένα παιδικό παραμύθι, για τον τέταρτο Μάγο που δεν πρόλαβε να φτάσει στη γέννηση του Χριστού...μια ιστορία γεμάτη νοήματα...στη ζωή αυτό που τελικά μετράει είναι το ταξίδι και όχι η Ιθάκη

2.
Ποιο τραγούδι σιγοτραγουδάτε τελευταία;  Adele, set fire to the rain...

3.Ποια είναι η αγαπημένη σας ελληνική ταινία; Χτυποκάρδια στο θράνιο

 

4.Και ποια ξένη;  Ο κύκλος των χαμένων ποιητών....αδράξτε τη μέρα!

5.Ποιο είναι το ταξίδι των ονείρων σας
; Αυτό που θα είναι το επόμενο...

6.
Αν έπρεπε να μετακομίσετε σε μια χώρα στην Ευρώπη ποια θα διαλέγατε;
Στην Ιταλία ή στην Ισπανία....δεν αντέχω μακριά από την ευεργετική επίδραση του ήλιου, ούτε από τους μεσογειακούς ανθρώπους...

7.Αν ερχόμουν στον τόπο σας που θα πηγαίναμε και τι θα μου δείχνατε πρώτα; χμ, όταν θα έρθεις (γιατί θα έρθεις) θα σε πάω στη Μαρώνεια-στο αρχαίο θέατρο, στο λιμανάκι της, στις Καγκέλες (την πιο όμορφη παραλία κατά τη γνώμη μου, στο νομό Ροδόπης), και μετά για κατσικάκι στο όμορφο αυτό χωριό.

8.Αν τα χρήματα δεν ήταν πρόβλημα,ποια δουλειά θα θέλατε να κάνετε; Θέλω ένα μαγαζάκι 10 τετραγωνικά, να βλέπει θάλασσα...να το γεμίσω χειροποίητα πραγματάκια και πολύ μεράκι...

9.Υπάρχει κάτι που φοβάστε; τρέμω τον θάνατο των δικών μου ανθρώπων


10. Πείτε μια φράση που να αντιπροσωπεύει τον τρόπο που σκέφτεστε: Αν δεν μπορώ να βρω κάτι να μου αρέσει...απλά θα το φτιάξω...

11.Κάντε μια ευχή...Αύριο ας ξημερώσει μια καλύτερη μέρα για όλους μας.

ΕΥΑ

1.
Το ωραιότερο σου ταξίδι ήταν... είπαμε αυτό που θα έρθει

2. εύχεσαι να...έχουμε όλοι υγεία και να καλυτερεύσουν τα πράγματα... 
 
3.τι σε νευριάζει? με νευριάζει η ωχαδελφοσύνη, τα κομματόσκυλα και τα λαμόγια

4.τι σε ηρεμεί? το προσωπάκι του Νικόλα...και οι χειροτεχνίες μου

5.βουνό ή θάλασσα? ΘΑΛΑΣΣΑ

6.αγαπημένο  τραγούδι? Θα πάω και ας μου βγει και σε κακό...Αύγουστος Παπάζογλου

7.αγαπημένη ταινία? Notting Hill

8. το ονειρό σου? Να μπορέσω κάποια στιγμή να βγάζω το ψωμάκι μου από αυτό που αγαπάω...

9.που θα ήθελες να ήσουνα τώρα? τώρα που το λέμε θα ήθελα να ήμουν  

10.το πρότυπο σου? Δεν έχω συγκεκριμένο πρότυπο...

11.πόσο χρόνο σου πήρε να παίξεις αυτό παιχνίδι: πολύ...ήθελαν αρκετή σκέψη οι απαντήσεις....


Ρένα
1.ΠΟΙΟ ΕΙΝΑΙ ΤΟ ΠΡΩΤΟ ΠΡΑΓΜΑ ΠΟΥ ΣΚΕΦΤΕΣΤΕ ΤΟ ΠΡΩΙ ΚΑΙ ΠΟΙΟ ΤΟ ΤΕΛΕΥΤΑΙΟ ΤΟ ΒΡΑΔΥ; το πρωί "γρήγορα να πάω στη δουλειά....", το βράδυ "πόσο γρήγορα πέρασε η μέρα"
2 ΤΙ ΣΑΣ ΕΚΝΕΥΡΙΖΕΙ; και συνεχίζω...η αναξιοκρατία...η έλλειψη παιδείας... η αγένεια...
3 ΜΕ ΤΙ ΗΡΕΜΕΙΤΕ; κάνοντας χειροτεχνίες και όταν είμαι σε μέρος που δεν μπορώ να βγάλω τις πένσες μου το προσωπάκι του Νικόλα

4 ΘΑ ΑΛΛΑΖΑΤΕ ΚΑΤΙ ΣΤΗ ΖΩΗ ΣΑΣ; σκέφτομαι ότι αν άλλαζα οτιδήποτε από το παρελθόν μου δεν θα είχα ούτε τον Ανέστη ούτε τον Νικόλα, οπότε δεν αλλάζω τίποτα (αν και μετανιώνω για πολλά που έκανα)
5 ΠΟΛΗ Η ΕΠΑΡΧΙΑ; μια επαρχία κοντά σε μια μεγαλούπολη....ιδανικά Βόλος ή Λάρισα
6 ΣΑΣ ΦΤΑΝΟΥΝ ΟΙ 24 ΩΡΕΣ ΤΗΝ ΗΜΕΡΑ;  κατηγορηματικά ΟΧΙ
7 ΤΙ ΘΑ ΠΑΙΡΝΑΤΕ ΜΑΖΙ ΣΑΣ ΑΝ ΕΠΡΕΠΕ ΝΑ ΦΥΓΕΤΕ ΑΜΕΣΩΣ; τον Νικόλα και το σουτιέν μου....


8 ΠΟΙΟ ΜΕΡΟΣ ΤΟΥ ΣΠΙΤΙΟΥ ΣΑΣ ΕΙΝΑΙ ΤΟ ΑΓΑΠΗΜΕΝΟ ΣΑΣ; το πάνω

9 ΖΗΤΑΤΕ ΕΥΚΟΛΑ ΣΥΓΝΩΜΗ; ναι
10 Η ΠΡΩΤΗ ΕΝΤΥΠΩΣΗ ΕΝΟΣ ΑΝΘΡΩΠΟΥ ΕΙΝΑΙ ΚΑΘΟΡΙΣΤΙΚΗ ΓΙΑ ΣΑΣ; όχι, αν και θα έπρεπε...
11 Η ΠΡΟΔΟΣΙΑ , ΚΑΘΕ ΕΙΔΟΥΣ, ΣΥΓΧΩΡΕΙΤΕ; Υπό συνθήκες ναι...αλλά πάντα θα υπέφερα από έλλειψη εμπιστοσύνης.


Διασκέσις


1.Ποιός είναι ο αγαπημένος σας προορισμός διακοπών; Σαν φοιτήτρια ήταν η Χαλκιδική, τώρα πια με την οικογένεια και την οικονομική κρίση ευχαριστώ το Θεό, για εκείνο το εξοχικό που έχουμε στο Στόμιο Λαρίσης....

 2.
Τηλεόραση ή διάβασμα; Διάβασμα ασυζητητί...και όταν έχω πονοκεφαλιάσει από το πολύ λίγο τηλεόραση για να "ξελαμπικάρω".

 3.Πείτε μου ένα απραγματοποίητο όνειρο σας: Να κάνω ένα μαγαζί με χειροποιήματα

 4.Τί θα αλλάζατε-αν αλλάζατε κάτι- στην εμφάνισή σας και γιατί;Αχ, πονεμένη ιστορία...θα άλλαζα τα κιλά μου....σε μια μέρα αν γινόταν....θέλω να γίνω ξανά 70 κιλά....

 5.Προτείνετέ μου ένα βιβλίο που διάβασετε τελευταία και σας άρεσε. Τελευταία διαβάζω επί το πλείστον παραμυθάκια στο Νικόλα και ξαναδιαβάζω παλιά βιβλία...οπότε δεν έχω να προτείνω κάτι καινούργιο

 6.Είστε πρωινός ή βραδινός τύπος;μμμμμ, βραδυνός σίγουρα όχι, αφού μετά τις εννιά είμαι κουνοπίδι...όποτε μάλλον πρωϊνος θα έλεγα

7.Αν ερχόμουν στον τόπο σας που θα πηγαίναμε και τί θα μου δείχνατε πρώτα; με χαρά θα σε περιμένω...θα σε πάω εκεί που θα πάω την Νίκη

 8.Αγαπημένο τραγούδι. Αύγουστος Παπάζογλου

 9.Αγαπημένο φαγητό. χμ...μουσακάς...παστίτσιο...

10.Τί καφέ πίνετε και πως; διπλό ελληνικό μέτριο προς το γλυκό

11.Πείτε μου το πιο μακρινό ταξίδι σας: Σκωτία


Σας ευχαριστώ όλες, που με προσκαλέσατε στο παιχνίδι!!!
Καλό Μεσημέρι
Φιλιά πολλά

3 σχόλια:

  1. πολύ ωραίες και ενδιαφέρουσες οι απαντήσεις σου...φιλάκια!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Με τόσες ερωτήσεις αν αυτό δεν είναι...κανονική ανάκριση, τότε αναρωτιέμαι τι άλλο μπορεί να είναι??? Πραγματι, όμως, πολύ ενδιαφέρουσες και οι ερωτήσεις και οι απαντήσεις! Να έχεις μια υπέροχη και ξεκούραστη Κυριακή :0)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Οτι θα ερθω κάποτε δεν υπάρχει αμφιβολια,το θεμα είναι να μην ειμαστε, ως τότε, με ένα μπαστούνι η καθε μια, να μπορούμε να αλωνίσουμε με την ψυχή μας,και να μην έχει φτασει η χοληστερίνη σε υψη απρόσιτα ωστε να φαμε το κατσικάκι!
    Carpe diem! πόσες φορες εχω δει τον κυκλο των χαμένων ποιητών δεν ξερω πια, κι ο Χιου Γκραντ βεβαιως λατρεμένος!
    Το παραμυθι που προτείνεις θα μπει στα υπόψιν για τα επόμενα Χριστούγεννα ,αφου συμφωνω απολύτως ότι το ταξίδι αξιζει πιο πολύ από την Ιθακη!
    Μονο η Σκωτία μου πέφτει καπως βαρια -όχι οτι θα ελεγα όχι αν μου τυχαινε ενα ταξιδακι...
    Όσο για το όνειρό σου ευχομαι ολοψυχα συντομα να το πραγματοποιήσεις!! Θα ειμαστε και συναδελφοι τότε!
    Χμ, μαλλον είμαστε ήδη,ε;
    Παρόλο που οι καιροί είναι δυσκολοι,πιστευω ότι πρεπει να παλευουμε, γι' αυτό κι εμεις ετοιμαζουμε καινούρια πραγματα στα επαγγελματικα, θα σας πω νεα σύντομα!
    Φιλακια πολλά!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή