2 Μαΐ 2012

Ανανεώστε φτηνά την παλιά σας ζώνη

     Αφορμή για αυτήν την ανάρτηση στάθηκε  επίσκεψη μου σε γνωστό πολυκατάστημα ρούχων...εκεί σε μια βόλτα που έκανα στο γυναικείο τμήμα το μάτι μου "καρφώθηκε" στο σταντ με τις ζώνες από αλυσίδα...πλησίασα και τις παρατήρησα δεν ήταν ακριβές...μόλις 16 Ευρώ...αλλά γιατί να δώσω χρήματα όταν μπορώ να την κάνω μόνη μου με πράγματα που ήδη έχω στο σπίτι;;;


Πριν από χρόνια αυτή η ζώνη φορέθηκε και με έβγαλε ασπροπρόσωπη αρκετές φορές...
Πλέον ήταν στο συρτάρι με τα αξεσουάρ που έχει περάσει η μόδα τους...


   Τα μπιχλιμπίδια της βγήκαν και ένα κομμάτι από φόδρα που είχε περισσέψει από άλλο πρότζεκτ περάστηκε ανάμεσα στους κρίκους. Το καλό με αυτό το ύφασμα είναι ότι με το ψαλίδι κόβουμε την άκρη του και μετά με τα χέρια ουσιαστικά το σκίζουμε (χωρίς όμως να λοξήσει)


       Στη συνέχεια έκανα τα λουλούδια. Τρόποι για να τα κάνετε υπάρχουν πολλοί..... Δείτε εδώ και εδώ και μπορείτε πάντα να ψάξετε στο google " fabric flowers diy"


     Για κούμπωμα χρησιμοποίησα ένα στοιχείο από παλιό μπρελόκ...όσο για τα κρόσσια θα κόψετε λεπτή αλυσίδα σε κομμάτια και θα τα περάσετε σε ένα κρίκο...υφασμάτινα κρόσσια  μπορείτε να κάνετε και με αυτόν τον τρόπο



     Για να είμαι απόλυτα ειλικρινής δεν τρελαίνομαι για το χρώμα...αλλά παρατήρησα ότι οι βιτρίνες έχουν γεμίσει από εκτυφλωτικά χρώματα, φωσφοριζέ πολλές φορές...επιπλέον βρήκα ευκαιρία να περάσω ένα άκρως δημιουργικό απόγευμα. Εάν θελήσετε να ανανεώσετε την παλιά σας ζώνη από αλυσίδα να έχετε κατά νου ότι φέτος στη μόδα παίζει πολύ το κοραλί!!!

                                                                          Φιλιά πολλά

ΥΓ. Σας ευχαριστώ πολύ για τα σχόλια σας...Να ξέρετε ότι μου φτιάχνουν τη μέρα!!!!


17 σχόλια:

  1. Πωπωπωπω... δεν σε προλαβαίνω βρε κορίτσι μου τον τελευταίο καιρό!! Αλλά σε χαίρομαι!! Όλο όμορφες ιδέες και κατασκευές μας δείχνεις... Σε φιλώ :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ειρήνη είναι η ψυχοθεραπεία μου...το έχω πει πολλές φορές...μόλις πριν λίγο σκεφτόμουν ότι με αυτούς τους ηλίθιους που μας κυβερνάνε δεν θα έχω λεφτά πλέον για να πάρω τα υλικά μου...και με έπιασε κατάθλιψη δεν σου κρύβω!!!!

      Διαγραφή
  2. Υπέροχη η ζώνη σου!!!Ευχαριστούμε και για τις οδηγίες!Φιλιά!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. SPYRIDOULA γράφαμε ταυτόχρονα!!! Ευχαριστώ για τα καλά σου λόγια!

      Διαγραφή
  3. μπραβο φιλεναδα τελεια βασω λαρισα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ευχαριστώ Βασούλα....περιμένω τα εγκαίνια από το μπλογκ σου!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

      Διαγραφή
  4. Πάλι μπράβο! Μα πού τα σκέφτεσαι? Άλλαξε τελείως, καινούρια ζώνη!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Βέρα, όπως έγραψα και πιο πάνω την έμπνευση την πήρα από τα Ζαρα...όλοι έχουμε μια ζώνη αλυσίδα (εγώ τουλάχιστον είχα τρεις)...ευκαιρία να τις επαναφέρουμε στο προσκήνιο!!!!

      Διαγραφή
    2. Επίσης αυτό που μου αρέσει, είναι ότι αν κάποια στιγμή την βαρεθείς, αλλάξει μόδα, κλπ κλπ, πάντα μπορείς να την κάνεις κάτι άλλο...;)))))

      Διαγραφή
  5. Πολύ όμορφη έγινε η 'καινούργια' ζώνη σου!!! Μπράβο !

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Κι εγω είχα μια ζώνη -αλυσίδα αλλά την έδωσα σε μια φίλη που είχε σκύλο! Χα,χα! Αχ, βρε συνονόματη πόσο τρελαίνομαι με τις ιδέες σου, αλλά έλλα που διαθέτουμε και μια μεσούλα, δαχτυλίδι δεν τη λες, ούτε καν βραχιόλι...στεφανι ίσως ναι, οπότε αποφεύγω αυτά τα αξεσουάρ!
    Πάντως μ'αρέσει-και το χρωμα!
    Φιλάκια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Ωωωω...πολύ ωραία ιδέα μου έδωσες. Έχω κάτι παλιά κολιέ, θα κάτσω το απόγευμα να τα κάνω ζώνες. Ευχαριστώ :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Είναι υπέροχα όμορφη!Φιλάκια !!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Δεν σε πιστεύω βρε κοριτσάκι!!! Τι υπέροχο πραγματάκι έφτιαξες πάλι...δεν σταματάς να με εκπλήσεις....

    ΑπάντησηΔιαγραφή