19 Ιουν 2012

Οι τυχερές του Give Away Μαΐου 2012

      Οι συμμετοχές στο Give Away έφτασαν τις 80....σας ευχαριστώ πολύ για τη θετική σας ενέργεια και τα όμορφα σχόλια σας...μια μια γράφτηκαν σε μια κόλλα Α4 και υπομονετικά περίμεναν να ξυπνήσει ο Ανέστης για να δουν ποιες θα ήταν οι τυχερές...τα νούμερα που είπε (αγουροξυπνημένος και με την απορία στο μάτι)  ήταν το 7 και το 62 και αντιστοιχούν στην Ελένη Φλογερά   και στην Χρυσούλα!!!!

Συγχαρητήρια κορίτσια....ΠΑΝΤΑ ΤΕΤΟΙΑ!!!!!!!!!!!!!

 Περιμένω να μου στείλετε τις διευθύνσεις σας και το συντομότερο δυνατόν τα δωράκια θα ταχυδρομηθούν για να έρθουν να σας βρουν...θέλω να μου υποσχεθείτε ότι θα τα φορέσετε χωρίς να τα λυπηθείτε....

   Φιλιά πολλά

22 σχόλια:

  1. Τέλεια!Μπράβο στις τυχερές και να τα χαρουν τα υπέροχα δωρακια σου Νίκη!Φιλάκια πολλά και καλή εβδομάδα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Συγχαρητήρια στις τυχερές!!! Με τόσο όμορφα δώρα είναι
    πράγματι πολύ τυχερές.
    Καλή συνέχεια
    Βαρβάρα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Τυχερούλεεεεεεεεεες........
    Άντε, καλορίζικα και καλοφόρετα!!!
    Συγχαρητήρια και σε σένα, Andria, που μας τα μοιράζεις!
    Φιλιά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. συγχαρητήρια στις τυχερές!! καλοφόρετα να είναι!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Μπράβο στα κορίτσια! Πάντα τυχερές εύχομαι!
    Φιλιά κοριτσάκι

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. ΜΠΡΑΒΟ ΣΤΙΣ ΤΥΧΕΡΕΣ!!!!!!
    ΚΑΙ ΣΕ ΑΛΛΑ ΜΕ ΥΓΕΙΑ ΝΙΚΟΥΛΑ ΜΟΥ!!!!!!!
    ΠΟΛΛΑ ΦΙΛΙΑ!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Να τα χαρούν οι τυχερές. Συγχαρητήρια!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Νίκη γειά σου ! Συγχαρητήρια στις τυχερές μπλοκογειτόνισσες
    Νάσαι πάντα καλά και να δημιουργείς!!!!Καλό βράδυ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Καλημέρα!!! Νίκη, εγώ είμαι η Χρυσούλα που κέρδισε;;... να σιγουρευτώ πρώτα και μετά να χοροπηδήσω!...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Νάσαι καλά ,να δημιουργείς και να μοιράζεις δωράκια!!Συγχαρητήρια στις τυχερούλες!!Φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Συγχαρητήρια στις τυχερές! Πάντα τέτοια!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Συγχαρητήρια στα κορίτσια!!
    Ευχαριστούμε για το όμορφο giveaway!!
    Καλή συνέχεια!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Μπραβο σας κοριτσακια!!!!!!!
    Μπραβο και σε σενα Αντρια μου!!!
    Φιλακια πολλα σε ολες!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. Ευχαριστώ!!!!!....Σ`ευχαριστώ πολύ Νίκη!...Είμαι πολύ χαρούμενη που κέρδισα!...Σου εύχομαι και πάλι να τους χιλιάσεις τους αναγνώστες σου!...και να έχεις μια καλή δημιουργική συνέχεια!...Ευχαριστώ πολύ κι`όλα τα κορίτσια για τις ευχές τους!....Καλό βράδυ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. Μπράβο στα κορίτσια! Πάντα τυχερές να είναι !

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. Συγχαρητήρια στις τυχερές αλλά και σε σένα!!!Να είσαι πάντα δημιουργική!!!φιλιά!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. Μπράβο μπράβο στα κορίτσια!
    Νίκη μου πάντα να 'σαι καλά, να δίνεις την αγάπη σου!
    Φιλιά πολλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. Νίκη μου σε ευχαριστώ πάρα πολύ για το δώρο σου, μου έδωσες μεγάλη χαρά (...φίλησε μου και τον Ανέστη που με συμπάθησε). Θα το φοράω και θα σε θυμάμαι. Ευχαριστώ και όλες τις φίλες τις μπλογκογειτονιάς για τις ευχές τους.
    Φιλάκια σε όλες!
    Υ.Γ. Θα σου στείλω e-mail με την διεύθυνσή μου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή